<BR><BR>----- Orjinal Mesaj -----<BR>Kimden: Derya Gocer <gocerdd@gmail.com><BR>Tarih: Friday, March 9, 2012 16:10<BR>Konu: [Bilimsel Haber] Fwd: Hatırlatma: 1. ODTÜ SOSYAL BİLİMLER DOKTORA ÖĞRENCİLERİ ÇALIŞTAYI<BR>Kime: bilimselhaber-owner@lists.kulturad.org, bilimselhaber@lists.kulturad.org<BR><BR><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><DIV class="gmail_quote"><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>---------- Forwarded message ----------<BR><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>From: <B class="gmail_sendername">Derya Gocer</B> <SPAN dir="ltr"><<A href="javascript:main.compose('new', 't=gocerdd@gmail.com')">gocerdd@gmail.com</A>></SPAN><BR><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>Date: 2012/3/1<BR><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT> Subject: Hatırlatma: 1. ODTÜ SOSYAL BİLİMLER DOKTORA ÖĞRENCİLERİ ÇALIŞTAYI<BR><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>To: <A href="javascript:main.compose('new', 't=bilimselhaber-owner@lists.kulturad.org')">bilimselhaber-owner@lists.kulturad.org</A><BR><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>Merhaba,<FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR><BR><BR><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>Daha önce listenizde <SPAN style="font-size:12.0pt;line-height:115%;font-family:" times="" new="" roman","serif""="">Orta Doğu Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü tarafından 23-25 Mayıs 2012 tarihleri arasında düzenlenecek I. Sosyal Bilimler Doktora Öğrencileri Çalıştayını duyurmuştunuz. Son başvuru tarihine az bir zaman kaldığından bir hatırlatma duyurusu yapmamızda yardımcı olabilirseniz çok seviniriz. Çağrı metni ve başvuru detayları aşağıda bulunabilir. </SPAN>  <FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR><FONT face="'Times New Roman', serif" size="3"><SPAN style="line-height:18px"><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR></SPAN></FONT><BR><FONT face="'Times New Roman', serif" size="3"><SPAN style="line-height:18px"><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>İyi çalışmalar,</SPAN></FONT>  <FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR><FONT face="'Times New Roman', serif" size="3"><SPAN style="line-height:18px"><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR></SPAN></FONT><BR><FONT face="'Times New Roman', serif" size="3"><SPAN style="line-height:18px"><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>Dr. Derya Göçer Akder </SPAN></FONT>  <BR><FONT face="'Times New Roman', serif" size="3"><SPAN style="line-height:18px"><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>Sosyal Bilimler Enstitüsü</SPAN></FONT><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR><FONT face="'Times New Roman', serif" size="3"><SPAN style="line-height:18px"><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR>  </SPAN></FONT><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR><P class="MsoNormal" style="text-align:justify"><B><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""=""><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>1.  SOSYAL BİLİMLER DOKTORA ÖĞRENCİLERİ ÇALIŞTAYI</SPAN></B></P>  <P class="MsoNormal" style="text-align:justify"><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""=""><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>Orta Doğu Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü tarafından 23-25 Mayıs 2012 tarihleri arasında I. Sosyal Bilimler Doktora Öğrencileri Çalıştayı düzenlenecektir. Çalıştay Türkiye’de sosyal bilimler alanında doktora yapmakta olan tüm öğrencilere açıktır. </SPAN></P>  <P class="MsoNormal" style="text-align:justify"><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""=""><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>Çalıştayın amacı </SPAN></P>  <P class="MsoNormal" style="text-align:justify"><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""=""><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>-doktora öğrencilerinin çalışmalarını aktif katılımlı bir tartışma ortamında sunmalarını teşvik etmek, </SPAN></P>  <P class="MsoNormal" style="text-align:justify"><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""=""><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>-doktora öğrencilerinin birbirleri arasında etkileşimi ve paylaşımı kolaylaştırmak,</SPAN></P>  <P class="MsoNormal" style="text-align:justify"><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""=""><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>-Türkiye’de sosyal bilimler alanında yeni açılımları belirlemek,</SPAN></P>  <P class="MsoNormal" style="text-align:justify"><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""=""><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>-doktora öğrencilerinin çalışmalarını yaygınlaştırmalarına katkıda bulunmaktır.</SPAN></P>  <P class="MsoNormal" style="text-align:justify"><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""=""><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>Öğrenciler tarafından gönderilecek bildiri özetleri çok disiplinli bir hakem kurulu tarafından değerlendirilecektir. Bildiri özetleri tematik panellerde toplanacaktır. Her panele başkanlık eden öğretim üyesi, tartışmacı ve diğer panel katılımcıları tez çalışması ile ilgili yapıcı geri bildirimde bulunacaklar ve nasıl geliştirilebileceği konusunda ortak bir tartışma yürüteceklerdir. </SPAN></P>  <P class="MsoNormal" style="text-align:justify"><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""=""><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>Çok değerli olduğu kadar zorlu da olabilecek doktora çalışması sürecinde böyle bir çalıştayın öğrencilere hem bilimsel anlamda destek vermek, hem de sosyal anlamda yalnız olmadıklarını hissettirmek açısından önemli olduğunu düşünüyoruz. Bu çalıştayda katılımcılar başka disiplinlerden gelen diğer öğrencilerle tanışma ve sosyal bilimlerde yapılan çalışmalara dair genel bir fikir edinme fırsatı da bulacaklardır. Doktora öğrencilerinin çalışmalarına yönelik bu katkı iki davetli konuşmacının yürüteceği özel oturumlarla da desteklenecektir. Bu bağlamda çalıştay katılımcıları için <I>Sosyal Bilimlerde Doktora Düzeyinde Çalışma</I> ve <I>Makale Yazmak/Yayın Yapmak</I> konularında iki özel oturum düzenlenecektir. Tüm ilgili doktora öğrencilerini çalıştaya aşağıda formatı belirtilen şekilde bildiri özetlerini göndermeye davet ediyoruz. </SPAN></P>  <P class="MsoNormal" style="text-align:justify"><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""=""><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>Katılımcılardan bildiri özetlerinde doktora çalışmalarının kapsamını, konusunu, yöntemini ve temel sorunsalını sunmaları beklenmektedir. Çalıştayın dili Türkçe olacaktır. Çalıştaya başvuracakların 500 kelimeyi geçmeyecek özetlerini ve özgeçmişlerini 9 Mart 2012 tarihine kadar </SPAN><A href="javascript:main.compose('new', 't=sbem@metu.edu.tr')" target="1"><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""="">sbem@metu.edu.tr</SPAN></A><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""=""> adresine e-mail yoluyla göndermeleri gerekmektedir. Çalıştaya aşağıda geçen tüm disiplinlerden öğrenciler ile disiplinlerarası çalışmalar yapan öğrenciler başvurabilirler. </SPAN></P>  <P style="text-align:justify"><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""=""> </SPAN></P>  <P style="text-align:justify"><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""=""><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>Bilim ve Teknoloji Politikaları, Bölge Çalışmaları, Eğitim Bilimleri, Felsefe, İktisat, İşletme, Mimarlık Tarihi, Öğretmen Eğitimi, Psikoloji, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi, Sosyoloji, Tarih, Uluslararası İlişkiler, Yerleşim Arkeolojisi.</SPAN></P>  <P class="MsoNormal" style="text-align:justify"><I><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""=""> </SPAN></I></P>  <P class="MsoNormal" style="text-align:justify"><I><U><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""=""><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>9 Mart 2012</SPAN></U></I><I><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""="">: </SPAN></I><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""="">Başvurular için son tari<A name="135cd65f3b671a46__GoBack" target="1"></A>h<I></I></SPAN></P>  <P class="MsoNormal" style="text-align:justify"><I><U><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""=""><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>9 Nisan 2012</SPAN></U></I><I><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""="">: </SPAN></I><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""="">Sonuçların açıklanması<I></I></SPAN></P>  <P class="MsoNormal" style="text-align:justify"><I><U><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""=""><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>7 Mayıs 2012</SPAN></U></I><I><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""="">: </SPAN></I><SPAN style="font-size:12.0pt;font-family:" times="" new="" roman","serif""="">Katılımcıların bildiri metinlerini göndermesi </SPAN></P>  <P class="MsoNormal"><SPAN style="line-height:115%"> </SPAN></P>  <FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR clear="all"><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>-- <BR><BR><FONT color="#666666"><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>Graduate School of Social Sciences<BR><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>Middle East Technical University<BR><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>Ankara 06800 Turkey</FONT><BR><A value="+903122103704" style="color:rgb(17,85,204)" target="1"><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT>+ 90 312 210 37 04</A><FONT color="#500050"> </FONT> <FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR><FONT style="font-style: normal; font-weight: normal; background-color: rgb(245, 248, 240); font-size: 14px; ">> </FONT><BR>> _______________________________________________<BR>> BilimselHaber mailing list<BR>> BilimselHaber@lists.kulturad.org<BR>> http://lists.kulturad.org/cgi-bin/mailman/listinfo/bilimselhaber</DIV>