<table cellspacing="0" cellpadding="0" border="0" ><tr><td valign="top" style="font: inherit;"><P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><?xml:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" /><v:shapetype id=_x0000_t75 stroked="f" filled="f" path="m@4@5l@4@11@9@11@9@5xe" o:preferrelative="t" o:spt="75" coordsize="21600,21600"><v:stroke joinstyle="miter"></v:stroke><v:formulas><v:f eqn="if lineDrawn pixelLineWidth 0"></v:f><v:f eqn="sum @0 1 0"></v:f><v:f eqn="sum 0 0 @1"></v:f><v:f eqn="prod @2 1 2"></v:f><v:f eqn="prod @3 21600 pixelWidth"></v:f><v:f eqn="prod @3 21600 pixelHeight"></v:f><v:f eqn="sum @0 0 1"></v:f><v:f eqn="prod @6 1 2"></v:f><v:f eqn="prod @7 21600 pixelWidth"></v:f><v:f eqn="sum @8 21600 0"></v:f><v:f eqn="prod @7 21600 pixelHeight"></v:f><v:f eqn="sum @10 21600 0"></v:f></v:formulas><v:path o:connecttype="rect" gradientshapeok="t" o:extrusionok="f"></v:path><?xml:namespace prefix = o ns =
 "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:lock aspectratio="t" v:ext="edit"></o:lock></v:shapetype><v:shape id=_x0000_s1032 style="MARGIN-TOP: -1in; Z-INDEX: 7; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: 252pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.png"></v:imagedata><?xml:namespace prefix = w ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:word" /><w:wrap type="square"></w:wrap></v:shape><v:shape id=_x0000_s1033 style="MARGIN-TOP: -1in; Z-INDEX: 8; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: 342pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image003.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></v:shape><v:shape id=_x0000_s1034 style="MARGIN-TOP: -1in; Z-INDEX: 9; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: 6in; WIDTH: 90pt;
 POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image005.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></v:shape><v:shape id=_x0000_s1029 style="MARGIN-TOP: -1in; Z-INDEX: 4; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: 180pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image007.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></v:shape><v:shape id=_x0000_s1031 style="MARGIN-TOP: -1in; Z-INDEX: 6; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: 90pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image009.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></v:shape><v:shape id=_x0000_s1030 style="MARGIN-TOP: -1in;
 Z-INDEX: 5; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: 0px; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image011.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></v:shape><v:shape id=_x0000_s1028 style="MARGIN-TOP: -1in; Z-INDEX: 3; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: -90pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image013.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></v:shape><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 22pt"><o:p><FONT face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><v:shape id=_x0000_s1027 style="MARGIN-TOP: 14.6pt; Z-INDEX: -22; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: -54pt; WIDTH: 54.75pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 51.4pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75" wrapcoords="-296 0 -296 21287 21600 21287 21600 0 -296 0"><FONT face="Times New Roman"><v:imagedata o:title="Kadin_eserleri_kutuphanesi" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image015.png"></v:imagedata><w:wrap type="tight"></w:wrap></FONT></v:shape><v:shape id=_x0000_s1026 style="MARGIN-TOP: 5.6pt; Z-INDEX: -23; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: 404.25pt; WIDTH: 77.5pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 59.7pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75" wrapcoords="-210 0 -210 21330 21600 21330 21600 0 -210 0"><FONT face="Times New Roman"><v:imagedata o:title="2960" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image017.jpg" cropright="4553f" cropleft="4553f"
 cropbottom="3643f" croptop="3643f"></v:imagedata><w:wrap type="tight"></w:wrap></FONT></v:shape><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 22pt"><o:p></o:p></SPAN></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 22pt"><o:p><FONT face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 22pt"><o:p><FONT face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 22pt"><FONT face="Times New Roman">OSMANLI’DAN GÜNÜMÜZE KADIN BELLEĞİNİ OLUŞTURMADA KAYNAK SORUNU<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H6 style="TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-FAMILY: 'Times New Roman','serif'"><FONT size=5>Kadın Eserleri Kütüphanesi ve Bilgi Merkezi Vakfı<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp;&nbsp; </SPAN><o:p></o:p></FONT></SPAN></H6>
<H6 style="TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-FAMILY: 'Times New Roman','serif'"><FONT size=5><SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp;</SPAN>20. Kuruluş Yıldönümü Sempozyumu<o:p></o:p></FONT></SPAN></H6>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=5><STRONG><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp;</SPAN><SPAN style="COLOR: black"><o:p></o:p></SPAN></FONT></STRONG></FONT></DIV>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN style="FONT-SIZE: 22pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><STRONG><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp;&nbsp; </SPAN><o:p></o:p></FONT></STRONG></SPAN></DIV>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><I style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 22pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><o:p><STRONG><FONT face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></STRONG></o:p></SPAN></I></DIV>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 22pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><STRONG><FONT face="Times New Roman">WOMEN’S MEMORY : <o:p></o:p></FONT></STRONG></SPAN></I></DIV>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 22pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><STRONG><FONT face="Times New Roman">THE PROBLEM OF<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>SOURCES<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN><o:p></o:p></FONT></STRONG></SPAN></I></DIV>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 22pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><STRONG><FONT face="Times New Roman">FROM THE OTTOMAN ERA TO THE PRESENT<o:p></o:p></FONT></STRONG></SPAN></I></DIV>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=5><STRONG>&nbsp;</STRONG></FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I><FONT size=5><STRONG><FONT face="Times New Roman">Women’s Library and Information Centre Foundation<o:p></o:p></FONT></STRONG></FONT></I></DIV>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><STRONG><FONT size=5><FONT face="Times New Roman"><I>20th Anniversary Symposium</I><I style="mso-bidi-font-style: normal"><o:p></o:p></I></FONT></FONT></STRONG></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN style="FONT-SIZE: 14pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><o:p><STRONG><FONT face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></STRONG></o:p></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 14pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><o:p><FONT face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 14pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><o:p><FONT face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></DIV>
<H1 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><FONT face="Times New Roman">Sempozyum Programı / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Symposium Program</I><o:p></o:p></FONT></SPAN></H1>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman"><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 14pt">17-19 Nisan, 2009<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>Cuma - Pazar / </SPAN></B><I><SPAN style="FONT-SIZE: 14pt; mso-bidi-font-weight: bold">April 17-19, 2009 Friday - Sunday</SPAN></I><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 14pt"><o:p></o:p></SPAN></B></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><v:shape id=_x0000_s1035 style="MARGIN-TOP: -36pt; Z-INDEX: 10; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: -63pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image013.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></FONT></FONT></v:shape><FONT face="Times New Roman"><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt">17 NİSAN<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>- CUMA / </SPAN></B><I><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt; mso-bidi-font-weight: bold">APRIL 17, FRIDAY</SPAN></I><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt; mso-bidi-font-weight: bold"><o:p></o:p></SPAN></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B>09:00 - 09:30 KAYIT</B>/<I style="mso-bidi-font-style: normal"> REGISTRATION</I></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B>Kadir Has Kültür Merkezi - Büyük Salon - D Blok</B> </FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp;</SPAN>Kadir Has Cultural<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>Centre - <I>Big Hall - Block D<o:p></o:p></I></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B>AÇILIŞ</B> / <I style="mso-bidi-font-style: normal">OPENING REMARKS</I></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">09:45 Kadir Has Üniversitesi adına Rektör Prof. Dr. Yücel Yılmaz<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<H2 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-ansi-language: TR"><EM><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Prof. Dr. Yücel Yılmaz, Rector of<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>Kadir Has University<o:p></o:p></FONT></FONT></EM></SPAN></H2>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm -18pt 0pt 0cm; TEXT-ALIGN: center" align=center><B><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">10:00 İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanı Numan Güzey <o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm -18pt 0pt 0cm; TEXT-ALIGN: center" align=center><U><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN class=MsoHyperlink><I style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="BORDER-RIGHT: windowtext 1pt; PADDING-RIGHT: 0cm; BORDER-TOP: windowtext 1pt; PADDING-LEFT: 0cm; PADDING-BOTTOM: 0cm; BORDER-LEFT: windowtext 1pt; COLOR: black; PADDING-TOP: 0cm; BORDER-BOTTOM: windowtext 1pt; mso-border-alt: none windowtext 0cm">İstanbul Municipality Council </SPAN></I></SPAN><SPAN class=srheader><I style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="COLOR: black"><A href="http://www.ibb.gov.tr/en-us/organization/birimler/kultursosyaldb"><SPAN style="COLOR: black">Department of Cultural and Social Affairs</SPAN></A><o:p></o:p></SPAN></I></SPAN></FONT></FONT></U></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm -18pt 0pt 0cm; TEXT-ALIGN: center" align=center><B><I style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="COLOR: black"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></I></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm -18pt 0pt 0cm; TEXT-ALIGN: center" align=center><B><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">10.15 Kadın Eserleri Kütüphanesi ve Bilgi Merkezi Vakfı adına Vakıf Başkanı <?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" /><st1:PersonName w:st="on" ProductID="Aslı Davaz">Aslı Davaz</st1:PersonName><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoBodyText2 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><EM><FONT face="Times New Roman"><st1:PersonName w:st="on" ProductID="Aslı Davaz"><SPAN style="mso-ansi-language: TR">Aslı Davaz</SPAN></st1:PersonName><SPAN style="mso-ansi-language: TR"><o:p></o:p></SPAN></FONT></EM></FONT></DIV>
<P class=MsoBodyText2 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-ansi-language: TR"><EM><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp;</SPAN>President of the Women’s Library and Information Centre Foundation <o:p></o:p></FONT></FONT></EM></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">1<B>0:30 Onur Konuşması</B> / <I>Keynote Address </I>- <B>Tilly Vriend </B><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p></o:p></SPAN></FONT></FONT></DIV>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal; mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">International Information Centre and Archives for the Women’s Movement (IIAV), Amsterdam<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></I></H3>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B>10:45</B> <B>Onur Konuşması</B> / <I>Keynote Address</I> - <st1:PersonName w:st="on" ProductID="Yıldız Ecevit"><B>Yıldız Ecevit</B></st1:PersonName><B> <o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Ankara</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm -9pt 0pt 0cm; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B>11:00 Anma Töreni</B> / <I>Memorial Ceremony</I> (<B>Anna Greening – Patricia Miller King – Joke Blom</B>)</FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B>11: 15</B> <B>KAHVE MOLASI</B> / <I style="mso-bidi-font-style: normal">COFFEE BREAK</I></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<H4 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><v:shape id=_x0000_s1036 style="MARGIN-TOP: -36.8pt; Z-INDEX: 11; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: -36pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><FONT face="Times New Roman"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image009.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></FONT></v:shape><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><o:p></o:p></SPAN></H4>
<H4 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><FONT face="Times New Roman">I. OTURUM / <I style="mso-bidi-font-style: normal">PANEL SESSION I</I><o:p></o:p></FONT></SPAN></H4>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Salon A - D Blok / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Hall A (Cinema A) - Block D</I></FONT></FONT></H3>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">11:30 - 12:50 Araştırma ve Kaynak I / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Research &amp; Sources I</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Başkan / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Chair</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Yard. Doç. Levent Soysal<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Ömer Delikgöz - Nazmi Ziya Şehit</FONT></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Fatih Üniversitesi, İstanbul<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp;&nbsp; </SPAN>- <SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp;</SPAN>Yeditepe Üniversitesi, İstanbul</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Osmanlı Kadınının Modernleşme ve Bireyselleşme Sürecine Kadın Mektuplarının Etkisi”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoBodyText3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal; mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Impact of Woman Letters on Individualisation and Modernization Process of Ottoman Woman”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></I></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Marina Lushchenko</FONT></H5>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">University of British Columbia, Vancouver<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></H3>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I style="mso-bidi-font-style: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">"The Correspondence of Ottoman Women during the Early Modern Period (16th-18th centuries): Overview on the Current State of Research, Problems, and Perspectives" </SPAN><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></I></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Osmanlı Kadınları’nın Yazışmaları” <o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></I></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Asma Ramadan <SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold; mso-bidi-font-style: italic">Al-Sheikh Khalil</SPAN><SPAN style="mso-bidi-font-style: italic"><o:p></o:p></SPAN></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">“Women’s Role in Syria in the Ottoman Era (16th Century)”</SPAN><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Osmanlı Dönemi’nde (16. Yüzyıl) Suriye’de Kadınların Rolü” <o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></I></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Günseli Naymansoy<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Kadın Belleğini Oluşturmada Yaşanmış Deneyimler ve Öneriler”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“<I> Some Experiences and<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>Suggestions for Developing a Women Memory</I>”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">12:50 TARTIŞMA /<I style="mso-bidi-font-style: normal"> DISCUSSION</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">13.30 – 14.30 ÖĞLE YEMEĞİ / <I style="mso-bidi-font-style: normal">LUNCH</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I style="mso-bidi-font-style: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></I></B></DIV>
<H4 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><v:shape id=_x0000_s1037 style="MARGIN-TOP: 13.2pt; Z-INDEX: 12; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: -54pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><FONT face="Times New Roman"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image011.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></FONT></v:shape><I style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><FONT face="Times New Roman">II. OTURUM / PANEL SESSION II<o:p></o:p></FONT></SPAN></I></H4>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Salon B - D Blok / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Hall B (Cinema B) - Block D</I></FONT></FONT></H3>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">11:30 - 13:10<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>Araştırma ve Kaynak II / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Research &amp; Sources II</I><o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></H3>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Başkan /<I style="mso-bidi-font-style: normal"> Chair</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Dr. Fatma Türe<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">İlkay Şahin - Funda Demirtaş<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Erciyes Üniversitesi, Kayseri</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Gücün Zirvesindeki Tarihi İki Dönemin Kaynaklarında Kadınlık Algısı”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoBodyText2 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-ansi-language: TR"><EM><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“The Perception of Womanhood in the Sources of Two Historical Periods in the Peak of Power”<o:p></o:p></FONT></FONT></EM></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Süreyya Çankırı<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>İstanbul Üniversitesi, İstanbul</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>“Halk Kütüphanelerinde Kadın Konulu Kaynaklara Erişim ve Yenilikçi Bilgi Hizmetleri”</FONT></DIV>
<P class=Author style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-INDENT: 0cm; TEXT-ALIGN: center; mso-outline-level: 1" align=center><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Times New Roman','serif'; mso-bidi-font-size: 10.0pt; mso-bidi-font-weight: bold; mso-ansi-language: TR">“</SPAN><I style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Times New Roman','serif'; mso-bidi-font-weight: bold; mso-ansi-language: TR">Retrieving the Woman Related Resources and Innovative Information Services in Public Libraries<o:p></o:p></SPAN></I></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Sevim Can<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı, Ankara</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“İlköğretim ve Ortaöğretim Düzeyinde Kadın Tarihi Öğretiminde Kaynak ve Arşivlerin Kullanımı”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoBodyText2 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-ansi-language: TR"><EM><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“The Use of Resources and Archives in Teaching the “History of Women” in Primary and Secondary Education”<o:p></o:p></FONT></FONT></EM></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Hale Yılmaz<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-size: 13.5pt"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Southern Illinois University<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">“Petitions as a Source in Women’s History of the Republican Period”</SPAN><B style="mso-bidi-font-weight: normal"> <o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoHeading7 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><EM><FONT face="Times New Roman" size=3>“Cumhuriyet Dönemi Kadın Tarihinde Kaynak Olarak Dilekçeler”</FONT></EM></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Mustafa Selçuk</FONT></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>İstanbul Üniversitesi, İstanbul</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>“Osmanlı Son Döneminde Kızların Yüksek Öğretimi ve Kaynakları Üzerine Bir Değerlendirme”</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>“<I>An Evaluation on the Higher Education of the Girls and Its Sources in the Late Ottoman Period</I>”</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">13:10 TARTIŞMA /<I style="mso-bidi-font-style: normal"> DISCUSSION</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">13:30 – 14 : 30<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>ÖĞLE YEMEĞİ / <I style="mso-bidi-font-style: normal">LUNCH</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><o:p><FONT face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></DIV>
<H4 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 36pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><v:shape id=_x0000_s1038 style="MARGIN-TOP: 3.8pt; Z-INDEX: 13; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: -27pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><FONT face="Times New Roman"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image007.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></FONT></v:shape><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><FONT face="Times New Roman">III. OTURUM / <I style="mso-bidi-font-style: normal">PANEL SESSION III</I><o:p></o:p></FONT></SPAN></H4>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></H3>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Salon A - D Blok / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Hall A (Cinema A) - Block D</I></FONT></FONT></H3>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">14:30- 16:00 Kadın Arşivleri ve Kadın Kütüphaneleri I<I style="mso-bidi-font-style: normal"> / Women Archives and Women Libraries I</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Başkan /<I style="mso-bidi-font-style: normal"> Chair</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Dr. Birsen Talay Keşoğlu<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Krassimira Daskalova<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal; mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">St. Kliment Ohridski University of Sofia <o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></H3>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">“Women/Gender History and the Topographic Places of Memory: Need of Women’s History Archives” </SPAN><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Kadın - Toplumsal Cinsiyet Tarihi ve Bellekteki Topografik Yerler: Kadın Tarihi Arşivlerinin Gerekliliği”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></I></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Annie Metz<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Bibliothèque Marguerite Durand, Paris</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Les Archives du Féminisme en France” <o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Fransa’da Feminizmin Arşivleri”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></I></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Margaret Allen<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal; mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">University of Adelaide<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></H3>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Much More Remains to be Found: Finding and Facilitating Access to Sources on Australian Women’s History” <o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><I><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">Bulunacak Daha Çok Kalıntı Var: Avustralya Kadın Tarihi Kaynaklarını Bulmak ve Kullanıma Açmak<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN></SPAN></I><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">16:00<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>TARTIŞMA <I style="mso-bidi-font-style: normal">/ DISCUSSION<o:p></o:p></I></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B style="mso-bidi-font-weight: normal">16.30 <SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">KAHVE MOLASI</SPAN></B> / <I style="mso-bidi-font-style: normal">COFFEE BREAK</I><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H4 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=5>&nbsp;</FONT></o:p></H4>
<H4 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><v:shape id=_x0000_s1039 style="MARGIN-TOP: 13.2pt; Z-INDEX: 14; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: -36pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><FONT size=5><FONT face="Times New Roman"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></FONT></FONT></v:shape><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><FONT face="Times New Roman">IV. OTURUM / <I style="mso-bidi-font-style: normal">PANEL SESSION IV</I><o:p></o:p></FONT></SPAN></H4>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></H3>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Salon B - D Blok / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Hall B (Cinema B) - Block D</I></FONT></FONT></H3>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">14:30 - 16:00 Kadın Arşivleri ve Kadın Kütüphaneleri II /<I style="mso-bidi-font-style: normal"> Women Archives and Women Libraries II</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Başkan / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Chair</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Dr. Melis Behlil<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Anna Maria Tagliavini<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Italian Women Library, Bologna</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Looking Toward the Future: The Italian Digital Women’s Library”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoHeading7 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><EM><FONT face="Times New Roman" size=3>“Geleceğe Bakış: İtalyan Dijital <st1:PersonName w:st="on" ProductID="Kadın Kütüphanesi">Kadın Kütüphanesi</st1:PersonName>”</FONT></EM></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Zephorene L. Stickney<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Wheaton College, Norton, Massachusetts<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Old Ideals and New Horizons”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoHeading7 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><EM><FONT face="Times New Roman" size=3>“Eski İdealler ve Yeni Ufuklar”</FONT></EM></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Marjet Douze<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal; mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">International Information Centre and Archives for the Women’s Movement (IIAV), Amsterdam<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></H3>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp;</SPAN>“New Perspectives on the Role of the Women’s Library in the Digital World”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I style="mso-bidi-font-style: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Dijital Dünyada Kadın Kütüphanelerinin Rolü nün Yeni Açılımları”<o:p></o:p></FONT></FONT></I></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">16:00 TARTIŞMA / <I style="mso-bidi-font-style: normal">DISCUSSION<o:p></o:p></I></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B style="mso-bidi-font-weight: normal">16.30 <SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">KAHVE MOLASI</SPAN></B> / <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I style="mso-bidi-font-style: normal">COFFEE BREAK</I><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><v:shape id=_x0000_s1040 style="MARGIN-TOP: 13.2pt; Z-INDEX: 15; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: -27pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image007.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></FONT></FONT></v:shape><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><o:p></o:p></SPAN></B></DIV>
<H4 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><FONT face="Times New Roman">V. OTURUM / <I style="mso-bidi-font-style: normal">PANEL SESSION V</I><o:p></o:p></FONT></SPAN></H4>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></H3>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Salon A - D Blok / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Hall A (Cinema A) - Block D</I><o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">16:30 -<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>17:15 Teknoloji Kullanımı <I style="mso-bidi-font-style: normal">/ Using Technology</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Başkan / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Chair</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Yard. Doç. Lemi Baruh<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Nikki Henningham , Joanne Evans , Helen Morgan<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">University of Melbourne<B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Out of the Shadows: Using Technology to Illuminate Women’s Archives”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoHeading7 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><EM><FONT face="Times New Roman" size=3>“Gölgelerin Dışında: Kadın Arşivlerini Aydınlatmak İçin Teknolojinin Kullanımı”</FONT></EM></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Kathryn Tomasek<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Wheaton College, Norton, Massachusetts<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Digital Technologies: Teaching and Expanding Access to Archival Documents”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoHeading7 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><EM><FONT face="Times New Roman" size=3>“Dijital Teknolojiler: Arşiv Dokümanlarına Eğitici ve Geliştirici<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>Erişim”</FONT></EM></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">17:15 TARTIŞMA / <I style="mso-bidi-font-style: normal">DISCUSSION<o:p></o:p></I></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B style="mso-bidi-font-weight: normal">17.45 <SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">KAHVE MOLASI</SPAN></B> / <I style="mso-bidi-font-style: normal">COFFEE BREAK</I><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H4 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=5>&nbsp;</FONT></o:p></H4>
<H4 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><v:shape id=_x0000_s1041 style="MARGIN-TOP: 10.9pt; Z-INDEX: 16; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: -54pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><FONT size=5><FONT face="Times New Roman"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image009.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></FONT></FONT></v:shape><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><FONT face="Times New Roman">VI. OTURUM / <I style="mso-bidi-font-style: normal">PANEL SESSION VI</I><o:p></o:p></FONT></SPAN></H4>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Salon B - D Blok <I style="mso-bidi-font-style: normal">/ Hall B (Cinema B) - Block D</I></FONT></FONT></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">16:00 -<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>17:15 Kadın <SPAN style="COLOR: black">Konulu Bilginin İndekslenmesi Ve Erisimi: Sınıflama Sistemleri Ve Thesaurus/ <I style="mso-bidi-font-style: normal">Indexing<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>And Retrieving İnformation By And About Women: Classification Systems And Thesaurus<o:p></o:p></I></SPAN></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Başkan / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Chair</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </SPAN>Yard. Doç. Levent Soysal <o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Nazan Uçak - Bülent Yılmaz<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Hacettepe Üniversitesi, Ankara</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">“</SPAN><SPAN style="mso-bidi-font-size: 14.0pt; mso-bidi-font-weight: bold">Kongre Kütüphanesi (LC) ve Dewey Onlu Sınıflama (DDC)<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>Sistemlerinde Kadın Konusuna Yaklaşım”<o:p></o:p></SPAN></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoBodyText2 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-ansi-language: TR"><EM><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“The Subject of ‘Women’ in Library of Congress (LC) and Dewey Decimal Classification <o:p></o:p></FONT></FONT></EM></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Sönmez Taner<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Kadın Eserleri Kütüphanesi ve Bilgi Merkezi Vakfı, İstanbul</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Türkiye Kadın Thesaurus’u”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<H2 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: normal; mso-ansi-language: TR"><EM><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Turkish Women’s Thesaurus”<o:p></o:p></FONT></FONT></EM></SPAN></H2>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><STRONG><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></STRONG></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Tilly Vriend<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal; mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">International Information Centre and Archives for the Women’s Movement (IIAV), Amsterdam<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></H3>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“It’s a Women’s World in the Women’s Thesaurus: On the History, Development and Use of the (European) Women<st1:PersonName w:st="on">'</st1:PersonName>s Thesaurus” <o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">Kadın Thesaurus’unda Kadın Dünyası: Tarihte Kadın Thesaurus’unun (Avrupa) Gelişimi ve Kullanımı</SPAN><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></I></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoBodyText2 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-ansi-language: TR"><o:p><EM><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></EM></o:p></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">17:15 <SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp;</SPAN>- 17.45 TARTIŞMA /<I style="mso-bidi-font-style: normal"> DISCUSSION</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B style="mso-bidi-font-weight: normal">17.45 <SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">KAHVE MOLASI</SPAN></B> / <I style="mso-bidi-font-style: normal">COFFEE BREAK</I><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">18:30-21:30 AKŞAM YEMEĞİ / <I style="mso-bidi-font-style: normal">DINNER</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><FONT face="Times New Roman">*Ottoman Lokantası / Cibali, Haliç—Ana giriş kapısının önünde buluşma 18:00 (Üniversite ile lokanta arası yürüyüş mesafesi 5 dakikadır.)<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><FONT face="Times New Roman">Dinner will be at Ottoman Restaurant in the<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>Golden Horn. We will meet at the main entrance door at 18:00. (The distance between the Kadir Has University and the Ottoman Restaurant is approximately 5 minutes on foot.)<o:p></o:p></FONT></SPAN></I></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><o:p><FONT face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm -9pt 0pt 0cm; TEXT-ALIGN: center" align=center><v:shape id=_x0000_s1043 style="MARGIN-TOP: 27pt; Z-INDEX: 18; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: -36pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><FONT face="Times New Roman"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image011.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></FONT></v:shape><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><FONT face="Times New Roman">18 NİSAN 2009 CUMARTESİ/<I style="mso-bidi-font-style: normal">APRIL 18, SATURDAY</I><o:p></o:p></FONT></SPAN></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B>10:00 - 10:30 KAYIT</B>/ <I style="mso-bidi-font-style: normal">REGISTRATION</I><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 18pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H4 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><FONT face="Times New Roman">I. OTURUM /<I style="mso-bidi-font-style: normal">PANEL SESSION I</I><o:p></o:p></FONT></SPAN></H4>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></H3>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Salon A - D Blok / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Hall A (Cinema A)<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>- Block D</I></FONT></FONT></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">10:45- 12:30 Sözlü Tarih / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Oral History</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Başkan / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Chair</I></FONT></FONT></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Yard. Doç. Müberra Yüksel<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Gül Özsan - Ayşe Durakbaşa - Meltem Karadağ</FONT></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Eşraf Ailelerinde Kadın Anlatıları”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; LINE-HEIGHT: 150%; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">“<I>Women’s Narratives in the Locally Notable Families</I></SPAN><B style="mso-bidi-font-weight: normal">”</B><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><o:p></o:p></SPAN></FONT></FONT></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Birsen Talay Keşoğlu</FONT></H5>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal; mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Kadir Has Üniversitesi, İstanbul<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></H3>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Kadınların Sesini Duymak İçin ‘Kayıt’ Tuşuna Basınca...”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Pressing the “Record” Button for Hearing Women’s Voice in the Past...”<o:p></o:p></FONT></FONT></I></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></I></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Elif Ekin Akşit<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Ankara Üniversitesi, Ankara</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Filmin Kadın Tarihinde Kullanımı”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B style="mso-bidi-font-weight: normal">“</B><I>The Collective Use of Visual, Oral and Written Sources in Women<st1:PersonName w:st="on">'</st1:PersonName>s History</I>”<B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Meral Akbaş<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT face="Times New Roman" size=3>Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Ankara</FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Hem Yakın Hem Uzak : Aynı Ailenin Farklı Kuşaktan Kadınlarının İzini Sürmek Üzerine”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B style="mso-bidi-font-weight: normal">“</B><I><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">Both Close and Distant: Same Family, Different Women</SPAN></I><B style="mso-bidi-font-weight: normal">”<o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">İlkay Şahin<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT face="Times New Roman" size=3>Erciyes Üniversitesi, Kayseri</FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Eylemsel Bir Kadın Belleği: Ritüel Hafıza”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">“<I>An Actual Female Memory: Ritual Memory</I>”</SPAN><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoBodyText2 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: normal; mso-ansi-language: TR"><o:p><EM><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></EM></o:p></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">12:30 TARTIŞMA / <I style="mso-bidi-font-style: normal">DISCUSSION<o:p></o:p></I></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">13.00 – 14.30 ÖĞLE YEMEĞİ / <I style="mso-bidi-font-style: normal">LUNCH</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<H4 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><o:p><FONT face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></H4>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<H4 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><FONT face="Times New Roman">II. OTURUM / <I style="mso-bidi-font-style: normal">PANEL SESSION II</I><o:p></o:p></FONT></SPAN></H4>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><v:shape id=_x0000_s1042 style="MARGIN-TOP: -0.4pt; Z-INDEX: 17; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: -45pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><FONT face="Times New Roman"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image003.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></FONT></v:shape></H3>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Salon B - D Blok / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Hall B (Cinema B) - Block D</I><o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">10:45 - 12:30 Sinema / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Cinema</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Başkan / Chair<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Yard. Doç. Selhan Endres<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></H5>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></H5>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Deniz Bayrakdar</FONT></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Kadir Has Üniversitesi, İstanbul</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-size: 14.0pt; mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Türk Sineması: Kimlik Olgunlaş(tır)ma Enstitüsü”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-bidi-font-size: 14.0pt; mso-bidi-font-weight: bold">“</SPAN><I>Turkish Cinema: Identity Construction Institute</I>”</FONT></FONT></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></H5>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Melek Özman - Yasemin Temizarabacı</FONT></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><st1:PersonName w:st="on">FİLMMOR</st1:PersonName>, İstanbul </FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Kadınların Deneyimlerinin Görsel Kaydını Tutmak, Bunları Kullanmak ve Etik”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">“</SPAN><I><SPAN style="mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-weight: bold">Keeping Visual Record of Women’s Experiences, Using Them and Ethics</SPAN></I><SPAN style="mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-weight: bold">”</SPAN><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><o:p></o:p></SPAN></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Emek Çaylı Rahte</FONT></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Hacettepe Universitesi, Ankara </FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Feminist Etnografi / Kadın Çalışmalarında ‘Birincil Kaynak’ Sorunu: ‘Medyatik’ Bir Alan Araştırmasında Engeller ve Çözüm Olanakları”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“<I>Feminist Ethnography / ‘The Primary Sources’ Problem in Women’s Studies: The Thoughts on a ‘Media-ted’ Field Study</I>”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Tracey Jean Boisseau - Özgün Basmaz<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">University of Akron, Ohio<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">“How did Turkish Women Look? Excavating Women’s Cinematic Experience in Istanbul, 1922-<st1:metricconverter w:st="on" ProductID="1950”">1950”</st1:metricconverter> </SPAN><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Türk Kadınları Nasıl Gözüküyordu? 1922-1950 Yıllarında İstanbul’da Kadınların Film Deneyimleri <o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></I></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Evren Barın Egrik</FONT></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Beykent Üniversitesi, İstanbul</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Kadın Araştırmalarında Bir Yöntem Önerisi: Toplumsal Cinsiyet Araştırmalarında Yeşilçam Filmleri ve Anlatı Kalıpları”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“<I>A Methodology Proposal for Women’s Studies: Yeşilçam Films and Narrative Patterns in Gender Studies</I>”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">12:30 TARTIŞMA / <I style="mso-bidi-font-style: normal">DISCUSSION</I></FONT></FONT></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">13.00 – 14.30 ÖĞLE YEMEĞİ / LUNCH<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H4 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><v:shape id=_x0000_s1044 style="MARGIN-TOP: 13.2pt; Z-INDEX: 19; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: -36pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><FONT face="Times New Roman"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image003.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></FONT></v:shape><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><FONT face="Times New Roman">III. OTURUM / <I style="mso-bidi-font-style: normal">PANEL SESSION III</I><o:p></o:p></FONT></SPAN></H4>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></H3>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Salon A - D Blok / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Hall A (Cinema A) - Block D</I><o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">14:30- 15:30 Sanat ve Sanat Eserleri/ <I style="mso-bidi-font-style: normal">Art and Art Works</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Başkan / Chair<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Şeyda Talu<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Betül İpşirli Argıt<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Boğaziçi Ünversitesi, İstanbul</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B style="mso-bidi-font-weight: normal">“</B>Visual Materials as Sources for the History of Ottoman Women” <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Görsel Materyallerin Osmanlı Kadın Tarihinde Kaynak Olarak Kullanımı”<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN><o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></I></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Dilek Metin Sert<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Antalya Kent Muzesi, Antalya<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp;</SPAN>“Heykel ve Toplumsal Cinsiyet: Anıtkabir Heykelleri Özelinde Bir İnceleme”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; LINE-HEIGHT: 150%; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">“<I>Gender and Sculpture: An Inquiry into the Anıtkabir Statuaries</I>”</SPAN><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Kayla Malouin - Leah Niederstadt<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Collecting Art, Creating A Legacy: A History of the Wheaton College Permanent<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">Collection” </SPAN><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoHeading7 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><EM><FONT face="Times New Roman" size=3>“ Sanat Eseri Toplamak, Miras Oluşturmak: Wheaton College’in <SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp;</SPAN>Koleksiyonu”</FONT></EM></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">15:30 TARTIŞMA / <I style="mso-bidi-font-style: normal">DISCUSSION</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B style="mso-bidi-font-weight: normal">16.00 – 16.30<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">KAHVE MOLASI</SPAN></B> / <I style="mso-bidi-font-style: normal">COFFEE BREAK</I><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H4 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><FONT face="Times New Roman">IV. OTURUM / <I style="mso-bidi-font-style: normal">PANEL SESSION IV</I><o:p></o:p></FONT></SPAN></H4>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><v:shape id=_x0000_s1047 style="MARGIN-TOP: -0.4pt; Z-INDEX: -2; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: -27pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75" wrapcoords="-180 0 -180 21456 21600 21456 21600 0 -180 0"><FONT face="Times New Roman"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image013.png"></v:imagedata><w:wrap type="tight"></w:wrap></FONT></v:shape></H3>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Salon B - D Blok / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Hall B (Cinema B) - Block D</I></FONT></FONT></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">14:30 – 15:30 Edebiyat /<I style="mso-bidi-font-style: normal"> Literature</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Başkan / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Chair</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Doç. Dr. Şirin Tekeli<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Ayşegül Yaraman<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Marmara Üniversitesi, İstanbul</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Ne Okumak Değil, Nasıl Okumak: Feminist Eleştiri Nesnesi / Kaynağı Olarak Edebiyat”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“<I style="mso-bidi-font-style: normal">Not</I> <I>What to Read but How to Read: Literature as an Object / Source of Feminist Criticism</I>”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Ömer Çakır<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-size: 14.0pt; mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Marcel Prévost’un <I style="mso-bidi-font-style: normal">Kadın Mektupları</I> Adlı Eseri ve Türk Edebiyatına Etkisi”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-bidi-font-size: 14.0pt; mso-bidi-font-weight: bold">“</SPAN><I><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">‘Lettres de Femmes<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>by Marcel Prévost and Its Influence on Turkish Literature</SPAN></I><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">”<o:p></o:p></SPAN></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Şahika Karaca<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Erciyes Üniversitesi, Kayseri</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Meşrutiyet’ten Cumhuriyet’e Türk Romanında Kendi Sesinden Kadınlarımız”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">“<I>Women in Turkish Literature with Their Own Voices from Monarchy to Republic</I>”</SPAN><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">15:30 TARTIŞMA / <I style="mso-bidi-font-style: normal">DISCUSSION</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">16:00-16:30 KAHVE MOLASI / <I style="mso-bidi-font-style: normal">COFFEE BREAK</I></FONT></FONT></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H4 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><FONT face="Times New Roman">V. OTURUM / <I style="mso-bidi-font-style: normal">PANEL SESSION V</I><o:p></o:p></FONT></SPAN></H4>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><v:shape id=_x0000_s1046 style="MARGIN-TOP: -0.4pt; Z-INDEX: 21; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: -27pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><FONT face="Times New Roman"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image011.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></FONT></v:shape></H3>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Salon A - D Blok / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Hall A (Cinema A) - Block D</I><o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">16:30- 17:30 Dergiler / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Periodicals</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Başkan / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Chair</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Yard. Doç. Fahriye Dinçer<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Michelle Glauser<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>University of Leipzig, Leipzig</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B style="mso-bidi-font-weight: normal">“</B>Private Journals to Public Blogs: Documenting Mormon Women’s Sure Spiritual Journey” <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoHeading7 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><EM><FONT face="Times New Roman" size=3>“Özel Günlüklerden Genel Bloglara: Mormon Kadınlarının Manevi Yolculuğu”</FONT></EM></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Serpil Atamaz Hazar</FONT></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">University of Arizona<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B style="mso-bidi-font-weight: normal">“</B>Reconstructing the History of the Constitutional Era Through Women’s Periodicals”<B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoHeading7 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><EM><FONT face="Times New Roman" size=3>“Meşrutiyet Dönemi Tarihinin Kadın Dergileri Aracılığıyla Yeniden İnşası”</FONT></EM></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><st1:PersonName w:st="on" ProductID="Fatma Tre"><B style="mso-bidi-font-weight: normal">Fatma Türe</B></st1:PersonName><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Boğaziçi Üniversitesi, İstanbul </FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B style="mso-bidi-font-weight: normal">“</B><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">Kadın İmajlarıyla İlgili Çalışmalarda 1920’lerin Süreli Yayınları Kaynak Olarak Nasıl Kullanılabilir?</SPAN><B style="mso-bidi-font-weight: normal">”<o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B style="mso-bidi-font-weight: normal">“</B><I><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">How to Use the Periodicals of the 1920s as a Source for Studies About the Images of Women</SPAN></I><B style="mso-bidi-font-weight: normal">”<o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">17: 30 – 18.00 TARTIŞMA /<I style="mso-bidi-font-style: normal"> DISCUSSION</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">18:30-21:30 AKŞAM YEMEĞİ / <I style="mso-bidi-font-style: normal">DINNER</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><FONT face="Times New Roman">*Ottaman Lokantası / Cibali, Haliç—Ana giriş kapısının önünde buluşma 18:00 (Üniversite ile lokanta arası yürüyüş mesafesi 5 dakikadır.)<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><FONT face="Times New Roman">Dinner will be at Ottoman Restaurant in the<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>Golden Horn. We will meet at the main entrance door at 18:00. (The distance between the Kadir Has University and the Ottoman Restaurant is approximately 5 minutes on foot.)<o:p></o:p></FONT></SPAN></I></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H4 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><FONT face="Times New Roman">VI. OTURUM / <I style="mso-bidi-font-style: normal">PANEL SESSION VI</I><o:p></o:p></FONT></SPAN></H4>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><v:shape id=_x0000_s1045 style="MARGIN-TOP: -0.4pt; Z-INDEX: 20; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: -45pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><FONT face="Times New Roman"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></FONT></v:shape></H3>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Salon B - D Blok / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Hall B (Cinema B) - Block D</I></FONT></FONT></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">16:30- 17:45Kadın Örgütleri/<I style="mso-bidi-font-style: normal">Women Organisations</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Başkan <I style="mso-bidi-font-style: normal">/ Chair<o:p></o:p></I></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Dr. Birsen Talay Keşoğlu<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><st1:PersonName w:st="on" ProductID="Yavuz Selim Karakışla"><B style="mso-bidi-font-weight: normal">Yavuz Selim Karakışla</B></st1:PersonName><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Boğaziçi Üniversitesi, İstanbul</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Arşivsiz Örgütler, Belgesiz Kadınlar: Osmanlı İmparatorluğu’ndan Türkiye Cumhuriyeti’ne Kadın Cemiyetleri (1869-1928)”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><B style="mso-bidi-font-weight: normal">“</B><I><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">Organizations without Archives, Women without Documents: Women Associations from the Ottoman Empire to the Turkish Republic (1869-1928)</SPAN></I><B style="mso-bidi-font-weight: normal">”<o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Nevin Yurdsever Ateş<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Bilgi Üniversitesi, İstanbul</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Fırka ya da Cemiyet : Türk Kadın Birliği”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><I><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">“</SPAN>The Turkish Woman’s Alliance</I>”<I><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><o:p></o:p></SPAN></I></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><st1:PersonName w:st="on" ProductID="Şeyda Talu"><B style="mso-bidi-font-weight: normal">Şeyda Talu</B></st1:PersonName><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Kadın Eserleri Kütüphanesi ve Bilgi Merkezi Vakfı, İstanbul </FONT></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-WEIGHT: normal; mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Tarih Bilinciyle Kazanılan Bir Arşiv”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>“<I>An Archive Achieved by Historical Awareness</I>”</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Sema Kendirci <o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Türk Kadınlar Birliği, Ankara </FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">Türk Kadınlar Birliği’nin Kayıp Arşivi ve Kadın Örgütlerinde Belgelerin Korunması”</SPAN><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><I style="mso-bidi-font-style: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“ The Lost Archives Of The Union Of Turkish Women And How To Save<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>the Documents of Women’s Organisations”<o:p></o:p></FONT></FONT></I></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>17:45 – 18.15 TARTIŞMA / DISCUSSION</FONT></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">18:30-21:30 AKŞAM YEMEĞİ / <I style="mso-bidi-font-style: normal">DINNER</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><FONT face="Times New Roman">*Ottaman Lokantası / Cibali, Haliç—Ana giriş kapısının önünde buluşma 18:00 (Üniversite ile lokanta arası yürüyüş mesafesi 5 dakikadır.)<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><FONT face="Times New Roman">Dinner will be at Ottoman Restaurant in the<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>Golden Horn. We will meet at the main entrance door at 18:00. (The distance between the Kadir Has University and the Ottoman Restaurant is approximately 5 minutes on foot.)<o:p></o:p></FONT></SPAN></I></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><v:shape id=_x0000_s1048 style="MARGIN-TOP: 8.4pt; Z-INDEX: 23; LEFT: 0px; MARGIN-LEFT: -27pt; WIDTH: 90pt; POSITION: absolute; HEIGHT: 112.5pt; TEXT-ALIGN: left" type="#_x0000_t75"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\Users\leyla\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.png"></v:imagedata><w:wrap type="square"></w:wrap></FONT></FONT></v:shape><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><FONT face="Times New Roman">19 NİSAN 2009 PAZAR / <I style="mso-bidi-font-style: normal">APRIL 19, SUNDAY</I><o:p></o:p></FONT></SPAN></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">10:00-10:30 KAYIT /<I style="mso-bidi-font-style: normal"> REGISTRATION</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<H4 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="FONT-SIZE: 16pt"><FONT face="Times New Roman">I. OTURUM / <I style="mso-bidi-font-style: normal">SESSION I</I><o:p></o:p></FONT></SPAN></H4>
<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></H3>
<H5 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Salon A - D Blok / <I style="mso-bidi-font-style: normal">Hall A (Cinema A) - Block D</I></FONT></FONT></H5>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">10:30- 11:30 Özel Arşivler/<I style="mso-bidi-font-style: normal">Private Archives</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Başkan /<I style="mso-bidi-font-style: normal"> Chair</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Tuba Çavdar<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Bahar Gökpınar<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Yeditepe Üniversitesi, İstanbul<B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“Unutulmuş Bir Osmanlı Aydını Emine Semiye ve Onun Etrafında Şekillenen Metodolojik Çaba”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“<I>A Forgotten Ottoman Intellectual: Emine Semiye and Methodological Struggle Shaping Around Her</I>”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Pınar Bolel Koç – Esma İgüs Parmaksız<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT face="Times New Roman" size=3>Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, İstanbul</FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><FONT size=3><FONT face="Times New Roman"><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold">“Arşiv, Kadın, Kimlik: MSGSÜ Resim Heykel Müzesi Arşivinden Leyla Turgut Terekesi”</SPAN><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></FONT></FONT></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><SPAN style="mso-bidi-font-weight: bold"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">“<I>Archive, Female, Identity: Heritage of Leyla Turgut from the Archives of MSGSU Museum of Paint and Sculpture</I>”<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">11:30-12:00 TARTIŞMA /<I style="mso-bidi-font-style: normal"> DISCUSSION</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">KAPANIŞ/<I style="mso-bidi-font-style: normal">CLOSING REMARKS</I><o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">13.30 – 15.30 <o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 14pt"><FONT face="Times New Roman">Kadın Eserleri Kütüphanesi’ne toplu ziyaret ve ikram/<I style="mso-bidi-font-style: normal">A guided tour to the Women’s Library and reception</I><o:p></o:p></FONT></SPAN></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Kadir Has Üniversitesi Cibali Kampusu İstanbul<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Kadir Has University Cibali Campus İstanbul<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">E-mail: kadineserleri@gmail com<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT face="Times New Roman">Tel: 0090 212 534955<o:p></o:p></FONT></FONT></B></DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3>&nbsp;</FONT></o:p></DIV></td></tr></table><br>