<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40" xmlns:o = 
"urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w = 
"urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:st1 = 
"urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags"><HEAD>
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-9">
<TITLE>Message</TITLE>

<META content="MSHTML 6.00.6001.18148" name=GENERATOR><o:SmartTagType 
name="place" 
namespaceuri="urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags"></o:SmartTagType><o:SmartTagType 
name="City" 
namespaceuri="urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags"></o:SmartTagType><!--[if !mso]>
<STYLE>st1\:* {
        BEHAVIOR: url(#default#ieooui)
}
</STYLE>
<![endif]-->
<STYLE>@page Section1 {size: 595.3pt 841.9pt; margin: 70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; }
P.MsoNormal {
        FONT-SIZE: 12pt; MARGIN: 0cm 0cm 0pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"
}
LI.MsoNormal {
        FONT-SIZE: 12pt; MARGIN: 0cm 0cm 0pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"
}
DIV.MsoNormal {
        FONT-SIZE: 12pt; MARGIN: 0cm 0cm 0pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"
}
A:link {
        COLOR: blue; TEXT-DECORATION: underline
}
SPAN.MsoHyperlink {
        COLOR: blue; TEXT-DECORATION: underline
}
A:visited {
        COLOR: purple; TEXT-DECORATION: underline
}
SPAN.MsoHyperlinkFollowed {
        COLOR: purple; TEXT-DECORATION: underline
}
SPAN.E-postaStili17 {
        COLOR: windowtext; FONT-FAMILY: Arial; mso-style-type: personal-compose
}
DIV.Section1 {
        page: Section1
}
</STYLE>
</HEAD>
<BODY lang=TR vLink=purple link=blue>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV></DIV>
<DIV class=OutlookMessageHeader lang=en-us dir=ltr align=left><FONT face=Tahoma 
size=2>-----Original Message-----<BR><B>From:</B> Tuna Beklevic 
[mailto:tuna.beklevic@agl.org.tr] <BR><B>Sent:</B> Wednesday, October 22, 2008 
9:15 PM<BR><B>To:</B> onurinal@onurinal.com<BR><B>Subject:</B> --Davet-- 
KULTURLERARASI DIYALOG SEMINERI<BR><BR></FONT></DIV>
<DIV class=Section1>
<P class=MsoNormal><B><I><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic">Sayin Onur İnal, 
<o:p></o:p></SPAN></FONT></I></B></P>
<P class=MsoNormal><B><I><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic"><o:p>&nbsp;</o:p></SPAN></FONT></I></B></P>
<P class=MsoNormal><B><I><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic">Tum demokrasi 
gonullusu dostlarimizi alttaki davetiye cercevesinde 25 Ekim Cumartesi gunu Saat 
13:00&#8217;de <st1:place w:st="on"><st1:City 
w:st="on">Istanbul</st1:City></st1:place> Bilgi Universitesi Dolapdere 
Kampusu&#8217;nde hep beraber olmaya davet ediyoruz. Katiliminiz bizi 
onurlandiracaktir. <o:p></o:p></SPAN></FONT></I></B></P>
<P class=MsoNormal><B><I><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic"><o:p>&nbsp;</o:p></SPAN></FONT></I></B></P>
<P class=MsoNormal><B><I><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic">Saygilarimla 
<o:p></o:p></SPAN></FONT></I></B></P>
<P class=MsoNormal><B><I><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic">Tuna 
Beklevic<o:p></o:p></SPAN></FONT></I></B></P>
<P class=MsoNormal><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-SIZE: 12pt"><o:p>&nbsp;</o:p></SPAN></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="TEXT-ALIGN: center" align=center><B><FONT 
face="Times New Roman" size=6><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 22pt">KÜLTÜRLERARASI DİYALOG 
SEMİNERİ<o:p></o:p></SPAN></FONT></B></P>
<P class=MsoNormal><B><I><FONT face="Times New Roman" size=2><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 11pt; FONT-STYLE: italic"><o:p>&nbsp;</o:p></SPAN></FONT></I></B></P>
<P class=MsoNormal style="TEXT-ALIGN: center" align=center><B><FONT 
face="Times New Roman" size=2><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 11pt">İstanbul Bilgi Üniversitesi Dolapdere 
Kampüsü BS1<o:p></o:p></SPAN></FONT></B></P>
<P class=MsoNormal style="TEXT-ALIGN: center" align=center><B><FONT 
face="Times New Roman" size=2><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 11pt">25 Ekim 2008 
Cumartesi<o:p></o:p></SPAN></FONT></B></P>
<P class=MsoNormal><B><I><FONT face="Times New Roman" size=2><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 11pt; FONT-STYLE: italic"><BR>Katılımcı 
sayısı sınırlı olup katılmak isteyenlerin <A 
title=blocked::mailto:eroglunihan@gmail.com 
href="mailto:eroglunihan@gmail.com">eroglunihan@gmail.com</A> adresine katılım 
taleplerini bildirmeleri gerekmektedir. Seminer katılımcılarına sertifika takdim 
edilecektir.</SPAN></FONT></I></B><B><FONT size=2><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 11pt"><o:p></o:p></SPAN></FONT></B></P>
<P class=MsoNormal style="TEXT-ALIGN: center" align=center><B><I><FONT 
face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic"><BR>Açılış 
konuşmaları ve Türkiye&#8217;nin Avrupa Birliği üyelik sürecinde gelinen 
nokta</SPAN></FONT></I><o:p></o:p></B></P>
<P class=MsoNormal><FONT face="Times New Roman" size=1><SPAN 
style="FONT-SIZE: 8pt"><o:p>&nbsp;</o:p></SPAN></FONT></P>
<P class=MsoNormal><B><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt">13:00 Aysu 
Acar:</SPAN></FONT></B><I><SPAN style="FONT-STYLE: italic">&#8220;Global Citizen&#8221; 
Proje Koordinatörü</SPAN></I><B><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold"><o:p></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal><B><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt">13:30 Yaşar Yakış: 
</SPAN></FONT></B><I><SPAN style="FONT-STYLE: italic">T.B.M.M. Avrupa Birliği 
Uyum Komisyonu Başkanı, 58. Hükümet Dışişleri Bakanı <BR></SPAN></I><B><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold">13:50 Onur Öymen: </SPAN></B><I><SPAN 
style="FONT-STYLE: italic">C.H.P. Genel Başkan Yrd., T.B.M.M. Dış İlişkiler 
Komisyonu Üyesi, Bursa MV.</SPAN></I><B><SPAN style="FONT-WEIGHT: bold"> 
<o:p></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal><B><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt">14:10 Murat Mercan: 
</SPAN></FONT></B><I><SPAN style="FONT-STYLE: italic">T.B.M.M. Dışişleri 
Komisyonu Başkanı, Eskişehir Milletvekili <o:p></o:p></SPAN></I></P>
<P class=MsoNormal><B><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt"><o:p>&nbsp;</o:p></SPAN></FONT></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN-BOTTOM: 12pt; TEXT-ALIGN: center" 
align=center><B><I><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic">15:00 &#8211; 17:00 
Kültürlerarası Diyalog Semineri: Siyaset, Din ve 
Sanat<o:p></o:p></SPAN></FONT></I></B></P>
<P class=MsoNormal><I><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic">Moderatör: <B><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold">Emre Kocaoğlu</SPAN></B>: 21. Dönem İstanbul 
Milletvekili, Eski Avrupa Konvansiyonu Üyesi<o:p></o:p></SPAN></FONT></I></P>
<P class=MsoNormal><B><I><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic"><o:p>&nbsp;</o:p></SPAN></FONT></I></B></P>
<P class=MsoNormal><B><I><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic">Peder 
Dositheos</SPAN></FONT></I></B><I><SPAN 
style="FONT-STYLE: italic">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
:</SPAN></I><B><SPAN style="FONT-WEIGHT: bold"> </SPAN></B><I><SPAN 
style="FONT-STYLE: italic">Rum Ortodoks Patrikhanesi Sözcüsü<B><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold"> <o:p></o:p></SPAN></B></SPAN></I></P>
<P class=MsoNormal><B><I><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic">Zaven 
Bıçakçı&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
</SPAN></FONT></I></B><I><SPAN style="FONT-STYLE: italic">: Ermeni Patrikhanesi 
Temsilcisi, Papaz<o:p></o:p></SPAN></I></P>
<P class=MsoNormal><B><I><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic">Dr.</SPAN></FONT></I> 
<I><SPAN style="FONT-STYLE: italic">Cengiz Aktar</SPAN></I></B><I><SPAN 
style="FONT-STYLE: italic">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
: Gazeteci-Yazar</SPAN></I><o:p></o:p></P>
<P class=MsoNormal><B><I><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic">Prof. Dr. Murat 
Belge</SPAN></FONT></I></B><I><SPAN 
style="FONT-STYLE: italic">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
: İstanbul Bilgi Üniversitesi <o:p></o:p></SPAN></I></P>
<P class=MsoNormal><B><I><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic">Doç. Dr. Akif 
Emre Öktem</SPAN></FONT></I></B><I><SPAN style="FONT-STYLE: italic">&nbsp;&nbsp; 
: Galatasaray Üniversitesi <o:p></o:p></SPAN></I></P>
<P class=MsoNormal style="TEXT-ALIGN: justify"><I><FONT face="Times New Roman" 
size=3><SPAN style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic"><BR>17:30 
Katılımcıların sertifikalarının takdim edilmesi<o:p></o:p></SPAN></FONT></I></P>
<P class=MsoNormal style="TEXT-ALIGN: right" align=right><I><FONT 
face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic"><BR><B><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold">PROJE HAKKINDA 
BİLGİ<o:p></o:p></SPAN></B></SPAN></FONT></I></P>
<P class=MsoNormal style="TEXT-ALIGN: justify"><I><FONT face="Times New Roman" 
size=3><SPAN style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic">Anadolu&#8217;nun Genç 
Liderleri Derneği tarafından uygulanan &#8220;Global Citizen&#8221; adlı projede İstanbul ve 
Kopenhag&#8217;da Türkiye&#8217;nin AB Süreci ve AB Vatandaşlığı konusunda çeşitli 
seminerler gerçekleştirilecek olup; Danimarka ve Türkiye&#8217;den otuz öğrenci bir 
haftalık eğitim programından yararlandırılacaktır. Aynı zamanda Açılış Töreni&#8217;ne 
katılacak konuklar tarafından Türkiye&#8217;nin AB süreci irdelenecek ve 
Kültürlerarası Diyalog Semineri&#8217;nde, Kültürlerarasılık; politika, sanat ve din 
eksenlerinde değerli akademisyenler ve uzmanların katılımıyla masaya 
yatırılacaktır.<o:p></o:p></SPAN></FONT></I></P>
<P class=MsoNormal style="TEXT-ALIGN: justify"><I><FONT face="Times New Roman" 
size=3><SPAN 
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic"><o:p>&nbsp;</o:p></SPAN></FONT></I></P>
<P class=MsoNormal style="TEXT-ALIGN: right" align=right><B><I><FONT 
face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic">PROJEYE KATILMAK 
İÇİN<o:p></o:p></SPAN></FONT></I></B></P>
<P class=MsoNormal style="TEXT-ALIGN: justify"><I><FONT face="Times New Roman" 
size=3><SPAN style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic">Projenin tamamına 
katılım ücretsiz olup, katılımcılar Kasım ayında yapılacak başvuru sürecinden 
sonra açıklanacaktır. Kopenhag&#8217;a gelecek olan katılımcıların yol ve konaklama 
masrafları projemiz tarafından karşılanacaktır. Projenin hedef kitlesi; AB 
sürecine duyarlı ve bilgi birikimine sahip, çeşitli dallardan lisans veya yüksek 
lisans öğrencileridir. Katılımcı olmak isteyenler, seminerde daha fazla bilgi 
edinebilir ve kayıt yaptırarak sertifika alabilirler. Katılımcılar 
belirlenirken, seminer katılımcılarına öncelik verilecektir. 
<o:p></o:p></SPAN></FONT></I></P>
<P class=MsoNormal><I><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-STYLE: italic"><o:p>&nbsp;</o:p></SPAN></FONT></I></P>
<P class=MsoNormal><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-SIZE: 12pt"><o:p>&nbsp;</o:p></SPAN></FONT></P>
<P class=MsoNormal><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-SIZE: 12pt"><o:p>&nbsp;</o:p></SPAN></FONT></P>
<P class=MsoNormal><FONT face="Times New Roman" size=3><SPAN 
style="FONT-SIZE: 12pt"><o:p>&nbsp;</o:p></SPAN></FONT></P></DIV></BODY></HTML>