<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-9">
<META content="MSHTML 6.00.2900.2873" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>
<DIV><FONT face=Arial size=2>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" 
align=center><SPAN lang=EN-GB style="mso-ansi-language: EN-GB"><?xml:namespace 
prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p><FONT 
face="Times New Roman" size=3><FONT face=Arial 
size=2>KONFERANS</FONT><STRONG>&nbsp;</STRONG></FONT></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" 
align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="mso-ansi-language: EN-GB"><o:p><FONT face="Times New Roman" 
size=3>&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" 
align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="mso-ansi-language: EN-GB"><FONT size=3><FONT 
face="Times New Roman">Avrupa Türkleri ve Türkiye-Avrupa Birliği 
Entegrasyonu<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" 
align=center><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><FONT 
face="Times New Roman">Uluslararası Konferans, 27-28 Nisan 2006, 
İstanbul<o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" 
align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 11pt; mso-ansi-language: EN-GB"><FONT 
face="Times New Roman">Türkevi Araştırmalar 
Merkezi<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" 
align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 11pt; mso-ansi-language: EN-GB"><FONT 
face="Times New Roman">Avrupalı Türk Demokratlar 
Birliği<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" 
align=center><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><FONT 
face="Times New Roman">KONFERANS PROGRAMI<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><U><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><FONT 
face="Times New Roman">27 NİSAN 2006<o:p></o:p></FONT></SPAN></U></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="mso-ansi-language: EN-GB"><FONT size=3><FONT 
face="Times New Roman">13.00-13.30<SPAN 
style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
</SPAN>Kayıt<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><FONT 
face="Times New Roman">13.30-13.45<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"><B><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB">Açış 
Konuşmaları</SPAN></B><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p></o:p></SPAN></FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-style: italic">Dr. Fevzi Cebe<I> (Başkan, 
Avrupalı Türk Demokratlar Birliği, Almanya)</I></SPAN><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p></o:p></SPAN></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><FONT 
face="Times New Roman">Veyis Güngör<I style="mso-bidi-font-style: normal"> 
(Direktör, Türkevi Araştırmalar Merkezi, 
Hollanda)<o:p></o:p></I></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></I></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><FONT 
face="Times New Roman">13.45-14.15<SPAN 
style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
</SPAN>Çerçeve Konuşması<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><FONT 
face="Times New Roman">Avrupa&#8217;daki Türkler ve Türkiye-Avrupa Birliği 
İlişkileri<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN lang=NL 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: NL"><FONT 
face="Times New Roman">Prof. Dr. <SPAN 
style="mso-spacerun: yes">&nbsp;</SPAN>Mehmet S. Aydin (Devlet 
Bakanı)<o:p></o:p></FONT></SPAN></I></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN lang=NL 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: NL"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></I></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=NL 
style="mso-ansi-language: NL"><FONT size=3><FONT 
face="Times New Roman">14.15-15.30<SPAN 
style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp;&nbsp; </SPAN>Avrupa Türkleri: İmaj 
İnşası<o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT 
face="Times New Roman"><B><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt">Oturum Başkanı: 
</SPAN></B><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-weight: bold">Dr. Şahin 
Alpay (<I style="mso-bidi-font-style: normal">Bahçeşehir Üniversitesi &amp; 
Zaman Gazetesi, İstanbul)</I><B><o:p></o:p></B></SPAN></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT face="Times New Roman">Avrupa&#8217;dan Kuşku Duyan 
İsveç&#8217;te Euro-Türkler ve &#8220;Avrupa-Türk(çülü)üğü&#8221;<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-weight: bold">Sven Hort</SPAN></I><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"> (Södertörn 
Üniversitesi, İsveç)<o:p></o:p></SPAN></I></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=NL 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: NL"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=NL 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: NL"><FONT face="Times New Roman">İmaj 
İnşasının Dinamikleri: Kuşku ve Dönüştürücü Kendilik Kimliği Söylemleri 
Arasındaki Alman-Türkler<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Dr. Sabine Mannitz (Barış Araştırma Enstitüsü, 
Almanya)<o:p></o:p></FONT></SPAN></I></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=NL 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: NL"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=NL 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: NL"><FONT 
face="Times New Roman">Fransa&#8217;ki Türkler: Fransız Türkler için Hangi 
Avrupa?<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-weight: bold">Samim Akgönül (</SPAN></I><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt">Marc Bloch 
Strasbourg II Üniversitesi &#8211; CNRS, <SPAN 
style="mso-bidi-font-weight: bold">Fransa)<o:p></o:p></SPAN></SPAN></I></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-US"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-US"><FONT 
face="Times New Roman">15.30-16.00 Ara<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-US"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-US 
style="mso-ansi-language: EN-US"><FONT size=3><FONT 
face="Times New Roman">16.00-17.15<SPAN 
style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp;&nbsp; </SPAN>Eğitim, Entegrasyon ve 
Çalışma Hayatı <o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT 
face="Times New Roman"><B><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt">Oturum Başkanı: 
</SPAN></B><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt">Dr. Sabine Mannitz<I 
style="mso-bidi-font-style: normal"> (Barış Araştırma Enstitüsü, 
Almanya)<o:p></o:p></I></SPAN></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-US"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-US"><FONT 
face="Times New Roman">Hollanda ve Almanya&#8217;daki Genç Kuşak Türklerin 
Entegrasyonu: Mesleki ve Akademik İzleme Sistemlerindeki Farklılıkların 
Etkisi<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-US">Maurice Crul (</SPAN></I><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt">Göç ve Etnik 
Araştırmalar Merkezi, Hollanda)<SPAN 
style="mso-bidi-font-weight: bold"><o:p></o:p></SPAN></SPAN></I></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-weight: bold"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN class=nw1><B><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT face="Times New Roman">Belçika&#8217;daki Türklerin 
Sosyo-Ekonomik Durumu<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT 
face="Times New Roman"><SPAN class=nw1><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-weight: bold">Johan Wets (Leuven Katolik 
Universitesi, Belçika)</SPAN></I></SPAN><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-weight: bold"><o:p></o:p></SPAN></I></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-weight: bold"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Etnik Azınlıklar ve Eğitim Performansı: Dilimli 
Asimilasyon ve Eğitim Stratejileri Üzerine 
Düşünceler<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-weight: bold">Peter Seeberg</SPAN></I><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"> 
(</SPAN></I></B><I style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt">Güney Danimarka Üniversitesi,</SPAN></I><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"> </SPAN></I><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt">Danimarka)<o:p></o:p></SPAN></I></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT size=3><FONT 
face="Times New Roman"><B>17.15-18.00 </B><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="mso-ansi-language: EN-GB">Kitap 
Yayını<o:p></o:p></SPAN></B></FONT></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: 35.45pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><FONT 
face="Times New Roman">&#8220;EUROTURKS AND TURKEY-EU RELATIONS: THE DUTCH 
CASE&#8221;<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: 35.45pt"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><FONT 
face="Times New Roman">Talip Küçükcan &amp; Veyis Güngör (Türkevi Research 
Centre, Amsterdam 2006)<o:p></o:p></FONT></SPAN></I></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-weight: bold"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></I></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT face="Times New Roman">19.00 Akşam 
Yemeği<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-weight: bold"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-weight: bold"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-weight: bold"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-weight: bold"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-weight: bold"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-weight: bold"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><U><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><FONT 
face="Times New Roman">28 NİSAN 2006<o:p></o:p></FONT></SPAN></U></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN class=cte><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></SPAN></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 70.5pt; TEXT-INDENT: -70.5pt; tab-stops: list 70.5pt; mso-list: l0 level4 lfo1"><FONT 
face="Times New Roman"><SPAN class=cte><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="mso-list: Ignore"><FONT 
size=3>9.30-10.45</FONT><SPAN 
style="FONT: 7pt 'Times New Roman'">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
</SPAN></SPAN></B></SPAN><SPAN class=cte><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3>Sivil Toplum Kuruluşları ve 
Avrupa Türklerini Bekleyen Gelecek<o:p></o:p></FONT></B></SPAN></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT 
face="Times New Roman"><SPAN class=cte><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt">Oturum 
Başkanı: </SPAN></B></SPAN><SPAN class=cte><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt">Dr. Ali 
Murat Yel<B style="mso-bidi-font-weight: normal"> </B><I 
style="mso-bidi-font-style: normal">(Fatih Üniversitesi, İstanbul)<B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></I></SPAN></SPAN></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Batı&#8217;da Sanayileşmenin Bitişi ve Euro-Türkler: Dikkat 
Yoksulluk Geliyor!!!<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN class=cte><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Ayhan Kaya (İstanbul Bilgi Üniversitesi, 
Istanbul)<o:p></o:p></FONT></SPAN></I></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN class=cte><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Almanya&#8217;daki Türk Sivil Toplum Kuruluşlarının Avrupa 
Birliğine Bakışı<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN class=cte><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Yusuf Adıguzel (Araştırmacı-Yazar, 
İstanbul)<o:p></o:p></FONT></SPAN></I></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN class=cte><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT face="Times New Roman">Göç ve Entegrasyon Çabası: 
Amerika Birleşik Devletleri&#8217;ndeki Türkler<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-weight: bold"><FONT 
face="Times New Roman">Ilhan Kaya (Dicle Üniversitesi, 
Diyarbakır)<o:p></o:p></FONT></SPAN></I></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN class=cte><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN class=cte><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">10.45-11.15 Ara<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><FONT size=3><FONT 
face="Times New Roman">11.15- 12.30<SPAN style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp; 
</SPAN>Medya, Siyasal Katılım ve Türkiye-Avrupa Birliği İlişkileri 
(I)<o:p></o:p></FONT></FONT></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT 
face="Times New Roman"><SPAN class=cte><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt">Oturum 
Başkanı: </SPAN></B></SPAN><SPAN class=cte><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt">Dr. 
Nuri Tınaz (<I style="mso-bidi-font-style: normal">İSAM, 
İstanbul</I>)</SPAN></SPAN><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p></o:p></SPAN></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Avrupa&#8217;daki Türk Televizyonları 
Seyretmek<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Asu Aksu (Bilgi Üniversitesi, 
İstanbul)<o:p></o:p></FONT></SPAN></I></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Avrupa Türkleri ve Siyasi Katılım: Hollanda 
Örneği<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Cengiz Özdemir (Yazar, Hürriyet Gazetesi, 
İstanbu)<o:p></o:p></FONT></SPAN></I></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;<o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Avrupa&#8217;da Türk Beyin Gücü ve Türkiye-AB 
İlişkileri<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt">İnanç Kutluer 
(Direktör, Göç Enstitüsü, Hollanda)</SPAN></I><SPAN lang=NL 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: NL"><o:p></o:p></SPAN></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><FONT 
face="Times New Roman">13.00 Öğle Yemeği<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT size=3><FONT 
face="Times New Roman"><B style="mso-bidi-font-weight: normal">14.00-14.30 
</B><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="mso-ansi-language: EN-GB">Medya, </SPAN>Siyasal Katılım </B><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="mso-ansi-language: EN-GB">ve Türkiye-Avrupa Birliği İlişkileri</SPAN> 
(II)</B><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-GB 
style="mso-ansi-language: EN-GB"><o:p></o:p></SPAN></B></FONT></FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt">Oturum 
Başkanı:</SPAN></B><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB; mso-bidi-font-style: italic"> 
Dr. Fevzi Cebe<I> (Başkan, Avrupa Türk Demokratlar Birliği, 
Almanya)</I></SPAN><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p></o:p></SPAN></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Avrupa Birliği-Türkiye ve Berlin Üçgeninde Türk Medyası 
<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Ahmet Külahçı (Yazar, Hürriyet Gazetesi, 
Almanya)<o:p></o:p></FONT></SPAN></I></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></I></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Türkiye-Avrupa İlişkikerinde Medyanın 
Rolü<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt">Ali 
Kılıçarslan, (Yazar, Türkiye Gazetesi, Almanya)<BR 
style="mso-special-character: line-break"><BR 
style="mso-special-character: line-break"></SPAN></I><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p></o:p></SPAN></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">14.30-14.45 Kapanış ve değerlendirme 
konuşması<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT face="Times New Roman">Veyis Güngör<I 
style="mso-bidi-font-style: normal"> (Direktör, Türkevi Araştırmalar Merkezi, 
Hollanda)<o:p></o:p></I></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><U><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Konferansın yapılacağı 
yer:<o:p></o:p></FONT></SPAN></U></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">ORSEP ROYAL HOTEL<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT face="Times New Roman">Nöbethane Cad. No: 10, 
Sirkeci &#8211; İstanbul (Sirkeci Tren Garı Arkası), Tel : +90 212 511 85 85, 
</FONT><A href=""><SPAN style="COLOR: windowtext"><FONT 
face="Times New Roman">http://www.orseproyalhotel.com/en/index.asp</FONT></SPAN></A><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><U><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Koordinatörler: <o:p></o:p></FONT></SPAN></U></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Doç. Dr. Talip Küçükcan<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">SETA (Siyaset, Ekonomi ve Toplum Araştırmaları Vakfı), 
Ankara<o:p></o:p></FONT></SPAN></I></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT 
face="Times New Roman"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt">E mail: </SPAN><SPAN 
lang=EN-GB style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><A href=""><SPAN 
lang=TR 
style="COLOR: windowtext; mso-ansi-language: TR">tkucukcan@gmail.com</SPAN></A></SPAN><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp;&nbsp; 
</SPAN>Telefon: 0532 668 9983<o:p></o:p></SPAN></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT 
face="Times New Roman">Veyis Güngör<o:p></o:p></FONT></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt">Direktör, 
Türkevi Araştırmalar Merkezi, Hollanda</SPAN></I><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"> 
<o:p></o:p></SPAN></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=EN-GB 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-ansi-language: EN-GB"><FONT 
face="Times New Roman">E-mail: </FONT><A href=""><SPAN 
style="COLOR: windowtext"><FONT 
face="Times New Roman">info@veyisgungor.com</FONT></SPAN></A><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt"><o:p><FONT 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></SPAN></P></FONT></DIV></FONT></DIV></BODY></HTML>